Total Pageviews

21.6.13

Palsu


Ada masa aku terasa
Ada masa aku buat tak kisah saja
Ada masa aku menangis
Ada masa semua rasa tu aku kikis

Apa salah aku pada kamu?
Aku cuma mahu tahu yang itu
Mungkin salah aku
Sebab aku yang pilih untuk ikut cara kamu

Cara kamu memandang manusia
Cara kamu menegur teman yang bertanya
Cara kamu mengelak daripada bersua
Cara kamu bersuara bila terpaksa
Cara kamu menjeling mata
Cara kamu mementingkan diri dalam suasana

Apa salah aku pada kamu?
Hingga di mana ada aku
Kamu berlari seribu batu
Bila ada aku
Kamu mencari jutaan alasan untuk berlalu
Dan aku berikan ruang dan peluang
Aku jauh dari pandang
Tapi hanya dengan bunyi bisikan suara
Kamu mengadu satu dunia

Oh angin
Aku ingin berlalu
Meninggalkan rasa pahit dan pilu
Orang lain tak perlu tahu
Biar hanya aku
Yang mengenal sudut itu
Hati dan jiwamu palsu
Tapi mungkin hanya untuk aku


No comments:

Post a Comment