Total Pageviews

5.4.13

From Paris to Turkey To Italy to Germany-Adios!


Paris
Biarkan waktu teruslah berputar,mencintai kamu penuh rasa sabar, meski sakit hati ini kau tinggalkan, ku ikhlas untuk bertahan..cintaku padamu begitu besar, namun kau tak pernah bisa merasakan, meski sakit hati ini kau tinggalkan, ku ikhlas untuk bertahan..kau meninggalkanku tanpa perasaan, hingga ku jatuhkan air mata, kekecewaanku sungguh tak berarah,biarkanku harus bertahan..jangan pernah kau cuba untuk berubah, tak relakan yang indah hilanglah sudah,jangan pernah kau cuba untuk berubah, ku relakan yang indah dalam hatinya....

Turki
kau katakan padaku, betapa lelahnya dirimu menghadapi aku..kau katakan padaku, ingin kau mengakhiri semua ini..Tak bisakah engkau cuba, melihat diriku dan semua cintaku..tak bisakah engkau cuba, hargai hatiku dan perasaanku untukmu..cubalah untuk mengerti aku seperti aku yang mengerti semua tentang dirimu..cubalah untuk merasakanku,seperti aku yang merasakan semua isi hatimu..



Italy
kau muncul di depan pintu, tika aku mulai melupakanmu, ini bukanlah pertama, seperti dejavu, kau pun tahu..tanpa ada penjelasan, kau datang dan pergi, aku cuma mainan, cintaku bukan palsu, tak seperti cintamu...Tuhan tolong jauhkan diriku dari si dia, kerna ku tak mampu menahan dari mencintai dirinya.. kerna cintamu tak mungkin ku miliki..kau pergi sekali lagi, tika aku mula mengharapkanmu, cintaku bukan palsu, tak seperti cintamu...

Germany
But this time I'm telling you..I'm telling you
We are never ever ever getting back together...








No comments:

Post a Comment