Total Pageviews

15.4.13

July,please come faster!

Apa yang aku suka sangat Easter Break terakhir aku ni,

1)Awal-awal cuti dah meronda..Dua tempat sekali pulak tu..and the best point is, aku dapat bawak balik about 100 Euro. Ini menunjukkan aku berjaya berjimat-cermat dengan gagahnya makan megi dan nasi segera..haha..

2)Snow,snow,snow..membolehkan aku tidur dalam kesejukkan, tak perlu keluar kerana jalan licin. Tak adalah rasa bersalah sangat bila orang tanya,
"lama tak nampak?"
Walaupun selalu complain sejuk, still menyedapkan hati sebab ini snow terakhir.InsyaAllah Malaysia,aku menanti kehangatan mu..=D

3)Movie + Drama..updated dah rasanye. Melainkan latest drama yang tak menarik perhatian. And, finished two malay drama--> Sindarela + Ariana Mikhail..well, aku suka layan drama melayu because I am so malay..hihi..

4)Dapat berangan jadi suri rumah sepenuh masa. Bangun pagi buat breakfast, basuh baju, kemas bilik.. tengah hari masak lunch sambil tengok drama..petang sikit buat kuih untuk minum petang..Masak dinner dan tak lupa supper. Bila weekend, pegi beli barang dekat town. Feeling habis. Kalau tanya sekarang habis belajar nanti nak kerja apa, aku akan jawab dengan bangga,
"surirumah sepenuh masa.."

5)Last but not least,aku dpt prektis ukulele yang selama ni pandang je aku. Aku sempat belajar main lagu 'I knew you were trouble' dan baru je nak belajar 'Lucky', dapat complain. Bising sangat kot. Tak ape, aku paham sebab aku pun tak suka orang bising2..so ukulele,aku sentuh bila orang tak ada dekat rumah la ye..=)

Now comes the reality

-Aku nak lepak library lah kot. Terasa sangat dengan orang yang anti sangat dengan aku. Tak nak lah buat dia sakit hati..Aku mengalah untuk kebaikan bersama..
-Duduk senyap2 dalam bilik,menyanyi pun dalam hati je lah..huhu..=P
-Study please..Final exam dah dekat..
-And you July,please come faster!


No comments:

Post a Comment